بیمار مبتلا به دیابت و سطح کراتینین بالا دیده می شود یه لبخند او برگشت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار مبتلا به دیابت و سطح کراتینین بالا دیده می شود یه لبخند او برگشت

"من خیلی خوشحالم که من می توانید درمان منظم در اینجا هستم، من خیلی خوش شانس که من می توانم به اینجا می آیند و دیدار با شما بچه ها هستم." از Tonny با اشک پر از چشمان او گفت.
از Tonny بستری بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang است، او از دیابت 12 سال رنج می برد و سطح کراتینین سرم خود از 3 سال قبل به بالای دروازه به بیرون بعد از سالها درمان بیماری او کنترل می کنید اما فقط با روز رفت روز بدتر می شود. او شنیده ام که سم از بین بردن و درمان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اثر خوب در درمان بیماری کلیه و بیماری نسبی، به طوری که او شروع به جمع آوری اطلاعات در مورد این درمان است. هنگامی که او متوجه شد که بیمارستان بیماری تنها کلیه Shijiazhuang شرکت برای این بیماری قابل درمان است، او تصمیم گرفت برای رفتن به بدون هیچ گونه تردید.
با آرزوی یک زندگی بهتر و امید به زندگی، او را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang در سپتامبر، 2015. آمد قبل از رسیدن به بیمارستان او استقبال گرم از ترجمه، که به فرودگاه پایتخت آمد پذیرفته است به او انتخاب کنید تا که واقعا او نقل مکان کرد. در طول درمان، تمام پرستاران و پزشکان او را درمان مانند اعضای خانواده خود، فقط پس از 20 روز درمان آنها با یکدیگر تبدیل شده اند دوستان خوب. البته، بیماری خود را به خوبی کنترل کردم، او حتی باید در مورد دیالیز نگران، چرا که تمام علائم برطرف شده است. چه چیزی بیشتر، وضعیت کلی خود را تا حد زیادی بهبود یافته کردم، دکتر به او گفت که او شانس عالی مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.
من دکتر چرا شما بچه ها می تواند مانند دوستان خوب با بیماران خواسته؟ آنها حتی نمی خواهید به ترک اینجا، که غیر قابل تصور است، من هرگز چیزهایی مثل این شنیده می شود.
یکی از پرستاران به من گفت که ماموریت بیمارستان خود برای نجات بیماران به همان اندازه که آنها می توانند. آنها خوشحالم که به امید به هر بیمار که در حال مبارزه با بیماری کلیوی هستند.
یکی از دکتر به ما گفت که آنها می خواهند تمام بیماران می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز و یا پیوند کلیه زندگی می کنند. من فکر می کنم که باید بهترین کلمات برای بیماران باشد.
بیایید برای امید بیمار که لبخند می تواند به چهره خود را در اسرع وقت پشت دعا، امیدوارم که آنها می توانید از درد خلاص شدن از شر بیماری را به آنها در اسرع وقت.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: